MATARÓ 25 FEBRER 2018

La 4ª edició del recorregut de la Taymory Xtrail Series de Mataró Short i Popular comença i acaba a les Pistes d’Atletisme, i l´extrem passa a ser una modalitat lineal sortint des Santa Agnes de Malanyanes. Les 3 curses comparteixen el final del recorregut. Després del primer quilòmetre per asfalt i pista de pujada pel Camí de la Cornisa, s’enllaça un corriol que transcórrer entre els municipis d’Argentona i Mataró, amb un puja i baixa constant. El corriol continua direcció nord-oest i és en el quilòmetre 6,9 (Oasis) que hi ha la desviació entre la cursa curta i llarga.

La cursa llarga surt desde Santa Agnes de Malanyanes ràpida i tècnica fins a la riera de Dosrius on es creua la carretera per sota per poder enllaçar amb un corriol fins a Sant Carles, on es continuarà per autèntics corriols maresmencs fins a la població de Dosrius. Entre pista i corriol amb un puja i baixa s’arribarà al Torrent de Manyans que ens permetrà emprendre la pujada més llarga de la cursa, enllaçant a l’alçada de l’Oasis amb la cursa curta, fins arribar al Camí de la Cornisa i a dalt de la serralada litoral. Des d’aquí una baixada llarga i ràpida ens farà arribar a la última pujada de la cursa que ens farà suar fins a dalt de l’antena, però des d’on podrem gaudir de vistes de la costa i encarar la última baixada per un corriol fins enllaçar amb el camí a la meta.

parallax background
  • walker_slide

TRAIL

6,3km +270m

Iniciació al trail.

Cursa d ´iniciació al Trail Running de baixa dificultat on podras practicar trail per veure la teva millora o per gaudir en familia o amics per un circuit per la Serralada Litoral

Veure mes

• home_slider_short

SHORT

15,81km +635m

Tècnica i ràpida.

Circuit ràpid de 15,49 km per corriols entre boscos desde can cabanyes fins a turo de Can Gaspar, y tornada cap a el Turó d´en Dori

+ Info

• extrem_slide2018

XTREM

26,4km +1.113m

MODALIDAD LINEAL

Tècnica, ràpida i dura.

Recorregut lineal amb sortida desde Santa Agnes de Malanyanes i arribada a Mataró, que transcórrer entre els municipis de Santa Agnes de Malanyanes,Argentona i Mataró, amb un puja i baixa constant, on podem gaudir dels boscos i les vistes de la costa.